Alive - almost

Jo, som rubriken förtäljer...
 
Det här med att få tid till att blogga om dagarna... njae, jag har knappt tid att ta hand om mig själv. Jag antar att det blir vad man prioriterar... och som ni kanske förstått... jag prioriterar lillherrn i huset. Det kan ni nog se på instagram; många små filmer på glinet och mindre filmer/bilder på hundar. 
 
Vi kommer inte att tävla i vinter. Det beror på att Johan bara är ledig på en enda tävling, PM. Att träna hundarna som idioter, för att köra en enda tävling... nej, det känns helt enkelt för lite. Och eftersom att jag då skulle bli själv med Ulrik och 11 hundar på de andra tävlingarna då jag varken har barnvakt eller handler... nej, DET blir då åt andra hållet helt enkelt för mycket! 
 
Så den här säsongen slipper ni oss ute på banan och vi kan köra hund bara för att det är roligt. Då passar vi också på att bara ladda om inför nästkommande säsong. 
 
Så till alla er som ska ut på tävlingsbanorna kan jag bara önska stort lycka till!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: