Bilder på Ulrik

Tänka sig att Ulrik redan har hunnit bli över 12 veckor. Tiden går otroligt fort och för nåt år sedan trodde jag väl aldrig att jag vid det här laget skulle vara mamma. Vi planerade och hux flux skulle vi bli föräldrar. Att Ulrik är det bästa jag har finns det ingen tvekan om. Man har ju hört om hur andra pratat om att man inte kan förstå, när man inte har barn... ja-aa... Jag håller nog faktiskt med. Att få en liten bebis förändrar livet! För min egen del ändrades det dramatiskt, från att ha varit total hundnörd till att hundarna får prio två i mitt liv. Det trodde jag väl aldrig, men så har det blivit. Hundarna betyder fortfarande mycket för mig och för min egen del kommer jag alltid att försöka hinna med att ta hand om dom på bästa sätt. Men den här säsongen har vi halkat på efterkälken vad det gäller träningen, men jag köper det :-) Såklart! För det bästa jag har ligger just nu uppe i sin vagga och sover sött, redan en stor pojke. Som jag följer valparna med spänning kommer jag att följa Ulrik genom hans färd i livet och det kommer nog vara den mest spännande resan jag kommer att få vara med om i mitt liv! Lyllo mej...
 
Min söta Ulrik när vi var kvar på BB.
 
En bild häromveckan. Ulrik får en puss av mamma vid skötbordet som vi måste ha i köket, för huset är så litet. Chilisarna som hänger ovanför brukar Ulrik ligga och titta på och skratta åt dom, och prata med dom. Vad han har för hemligheter med dom har jag ingen aning om, men det är en fröjd att se när han har sina diskussioner med dom. Vi brukar säga det: "Pratar du med dina kompisar, chilisarna igen?"
1 Anneli skriven

Åh, vad fin han är! TACK för att du delar med dig av bilderna på hemsidan!

KRAAAAAM!

3 Krokavadet skriven

Sådan liten hjärtekrossare han kommer bli - så sööt!
God Jul & Gott Nytt År!
Önskar vi hela stora familjen från
Conny & Bosse

2 Jennie o Exxa o Lova skriven

Såååå söt! <3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: