Snön ligger ännu

Familjen. Tióne med sina ohängda barn, Airk och Elora.



Snön ligger ännu kvar i Fjällandet. Jag önskar nu att den bara kunde försvinna, helst för en månad sen, men inte, den hänger sig envist kvar. Någon träning av hundarna sedan PM har inte varit möjligt alls, varken med släde eller ATV. Och snön ligger kvar. Envist, envist vägrar den att smälta undan snabbt. Spring i rastgården får det bli för vovvarna och det uppskattas alltid av alla. Kameran har varit dåligt använd på sistone, men den 20e lyckades jag få med mig den ut, så jag bjuder på lite tokbilder, mest på killarna bus, Airk & Tricky, som hittade varandra denna dagen och röjde loss ordentligt. Följ länken här, så hittar ni till albumet: Wild & Crazy
1 Ylwa skriven

...och vi kunde börja träna ordentlig först efter PM. Ur led är tiden!? Fick du ordning på kameran till slut? Om inte kanske jag har ett tips.

2 Mari skriven

Så mycket snö ni har kvar...!!!! Får skicka upp lite extra töväder så våren kommer även till er:-).



Underbara bilder på bushundarna. Extra roligt att se Tricky i full fart igen. Han har väl lite att ta igen ser det ut som. Fast å andra sidan ser Airken lite tokglad ut! Gott att se.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: