Måndag

Idag blev det inte någon hundkörning, utan en plock och gör i ordning dag istället. Jag har lagat trasiga koppel och bytt ut krokar på dom och sytt dit och lagat halsband och tvättat några smutsiga såna och sockar. Plockat i hundgrejor, kastat och sparat. Men en tredje dag i rad med huvudvärk är ingen höjdare och strax efter sextiden hade jag sånt bank i huvet att jag la mig på soffan, för att vila en kvart... som blev en hel timme.

Nåväl, det gör inget, men huvudvärken släppte inte. Jag tror det är för att jag slarvat med maten den här veckan när Johan har varit borta. Jag vet att jag inte borde göra så, men det är så tråkigt, tidskrävande att stå och laga mat till sig själv bara och så blir det bara så. MEN Johan är på hemåtfärd just nu och kommer att vara hemma i skaplig tid idag, så idag blir det kotletter till kvällsmat. Yäej! Och det ska bli skönt att få hem honom igen. Alla saknar honom i Fjällandet! Mest av allt jag, förstås!

1 Inger Christoffersson skriven

Hej Fia !

Ja du vet ju vart du ska vända dig för att få en kanonmåltid !! 30 sek att laga till och knappt någon disk !!!!!!!!!!!

Kram Inger

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: