14,5


Vi var ut idag, jag och hundarna på en runda på 14,5km och hundarna jobbade mycket  bra. Med några kilometer kvar hem började det snöa lite smått på oss. Då blir alla glada och jobbar på lite extra. Snö verkar ha en glad inverkan på såväl fyrbenta som tvåbenta.  Nu får det gärna komma snö, för nu sitter det fyra nya vinterdäck på min bil. På väg hem från däckbytet stannade jag till vid Örån, där det ser ut som på bilden. Hoppfullt! I Handog på hemvägen kan man se det här vackra trädet, jag kan aldrig låta bli att se på det när jag passerar. Och i y-korsningen vill hunden åt sitt ben, men varje dag jag svänger höger, har han aldrig lyckats med att få tag i det. Jag fascineras av (na)turen till och hem från jobbet varje gång jag kör. Det är vackert här uppe och jag undrar hur det kommer se ut när vintern har kommit och allt blir mer 'öppet'. Jag längtar och hoppas att vintern är här, när jag kommer hem från Skåne igen.


1 Anneli skriven

Jag kan inte se dina bloggbilder i större format - gör jag nåt fel eller går det inte?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: