Vilken katt!

Meleia är ju bara för otrolig. Fastän det snöade och blåste tog hon av sig innetofflorna och drog på sig stövlarna för att följa mig med på stavgångsrundan på 2,5km. När vi kom till bron gick hon bokstavligen i mina fotspår, först det ena, sen skuttade hon över till det andra. Med den här stilen har vi kommit i form på några veckor, hon och jag. Vilken superkatt jag har, hon gör att min promenad blir mycket roligare. Meleia är överviktig, det är inte jag, jag vill bara komma i form. Men om vår motion betyder att Meleia kommer att få bort sitt extra som hon inte borde ha, för hon är inte ens ett år, så känner jag att det drar lite extra och jag känner mig mer motiverad, speciellt som hon går med vid dåligt väder.
1 Linda Bjelkendal skriven

Hej Fia!
Jaså, Meleia har blivit en liten tjockis! :)
Jag tänker på henne ibland, och undrar hur hon har det. Det vore roligt att få se bilder på hur hon ser ut nu för tiden! Hoppas allt är bra med dig och alla hundarna!
Hälsningar
Linda på Öland

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: