Semester

YIHOOOOO!!!!


Det är sent, men what the heck... Jag är ledig nu och ska ha semester från och med i morgon till och med den 8 !! mars. Åh, det ska bli så skönt, så ni aaanar inte!

Det blev ju inget Tyskland för oss och Malin har fullt upp med turistkörningar, så jag bestämde mig för att ta semester ändå och efter SHAM drar jag och hundarna ner till Malin och kör turister och leker bonnläpp. :-)

Panda & Meleia har fått flytta till Daniel och Ted som är hans katt och jag hoppas de ska trivas ihop medans jag är borta. Det blir stor omställning för Ted att få två nya kompisar bara sådär. Tack för hjälpen Daniel!!

Jag packar och står i. Skidorna är färdigvallade för lördagen och nu ska jag ut och ge hundarna lite mat. Det är tur att man har knasiga arbetstider så de är van att äta på knasiga tider. Så nu ska jag göra ett sista ryck och sen komma i säng. Finns en del att göra i morgon bitti också. I helgen gör jag min debut i 6-spannsklassen med Loddie och Niro i led. Det skall bli jättespännande att se hur mina hundar ska klara att leda ett 6-spann på tävling. Och extra kul att se hur Loddie skall fixa det, för hon har gått jäkligt bra hemma sista tiden. Återstår att se alltså. Den här helgen ska jag definitivt se till att hinna blogga.

1 Marlene skriven

Låter bra med uppdateringar :) VÅgade inte köra upp i det utlovade snöovädret.... =/

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: