En snöflinga

Idag när jag gick ut till bilen var det vitt.... - VITT -  SNÖÖÖÖ.

Det var snöflingor överallt, inte mycket, men tillräckligt många för att humöret genast blev på topp. Jag fick köra försiktigt för det är inte förrän i morgon jag får mina nya vinterdäck till bilen. Det är så härligt med snön, för den gör verkligen att man blir glad, det blir så ljust och vackert. Och hundarna fullkomligen älskar den ju och då blir man glad för det, när man får se dom rusa runt i rastgården och gör snöänglar, speciellt Silve är duktig på det. Den lilla busen rymda ut ur rastgården idag, när han skulle in där när jag skulle åka till jobbet. Han puttade upp dörren med näsan och sprang ut, vilken rackare =)  Han ville åka bil han.

Den här vecka skall mitt släp bli klart också. Alla reflexer var trasiga och hundarna hade bitit av elkabeln, så det var tvunget att åtgärdas innan skåneresan. Då passade jag på, så de får sätta dit ett stödhjul också. Det blir nog bra. Så jag hoppas det är klart till i morgon, så kan jag hämta det då. Jag är ledig i morgon, så det skulle passa bra.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: