Hamar 2015

I början på januari var jag och körde första tävlingen sedan 2013. Jag förväntade mig ingenting då våra hundar "vilat" alldeles för länge. Ända sedan 2013 faktiskt och vår träning för den här säsongen startade i början på november, då en tjej som heter Tova blev vår handler. Hon är jätteduktig med hundarna och jag är glad att hon blev tipsad om oss från Niros nya husse. 
 
Vi for till Hamar och det enda jag kunde köra var 4spann då Tióne var ur träning eftersom hon väntade valpar då. Elora som kommit tillbaks från tyskland fick gå i led med Tricky. Bak hade jag Pil och Tirith. Hundarna gjorde jättebra ifrån sig och vi var inte ens 2min långsammare än vinnaren, vilket jag tycker är jättebra med tanke på att vi inte är topptränade på något vis. Kul att få vara med och köra igen iallafall och från nu så kan det bara gå bättre..
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: