Sarias valpar

Jag är väl rätt dålig på att blogga, men det handlar om att prioritera nuförtiden. Och inte är det bloggen som blir prioriterad vill jag lova. Här är trots allt en liten film på valparna. Tiken stannar hos oss och hanarna ska till Norge, Sverige och Schweiz. Det är bara fördelningen som ska bli klar. Dom är framåt i temperamentet och alla ser fina ut.
 
Lustigt att våran lilla fick två blå ögon(precis som Johan beställde), så det blir vår första i kenneln som har två blå. Och hon heter Pamir och är jättesöt!
 
 Lilla damen ifråga...
 
 
Oh, vet inte hur bra koll ni har, men hemsidan är ju ganska så omgjord: Välkommen in www.shejrix.com
1 Ylwa skriven

De ser jättefina ut. Jag fick också mina första med två blåa nu. =)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: