Ulriks dop

Igår döptes Ulrik i Lits kyrka. Det var en fin ceremoni, om än lite högljudd. Dopet var klockan två och det är vanligtvis den tiden Ulrik brukar sova lite middag, så det var väl inte så konstigt. Han gillade när vi sjöng psalmerna, men däremellan gjorde han sin röst hörd. Kanske han provade ekot i kyrkan..?
 
Jag och Johan vill tacka alla som kom och tack för Ulriks alla fina doppresenter. Sen vill vi ge ett särskilt tack till min mamma, bror, gudmor Mari, gudfar Jimmy för all hjälp i helgen!
Gudmor Mari, jag och en skrikig Ulrik, prästen Peder, pappa Johan och gudfar Jimmy
 
1 Mari skriven

Tack för den stora förmånen att få vara gudmor åt Ulrik. Kram till er.

2 Ylwa skriven

Tack! ;)
Kör så det ryker nu i helgen. Jag får hålla mig hemma har inte riktigt distansen för 4-spann på den här tävlingen.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: