22 oktober

Det är flera gånger jag tänkt att blogga, men tiden är väl inte riktigt med mig... eller kanske lusten är mer rättvist att säga. Det är liksom en liten knodd som kom in i mitt liv, som jag hellre vill ge min tid, än att sitta framför datorn och glo. Det är mest FB jag kikar in på, men då är det oftast via telefonen och inte datorn. Men här kommer lite bilder iaf från när jag var ut och körde hundarna den 22a oktober.
 
Av misstag blev det så att Nato fick gå i led. Tricky gör fula u-svängar och har därmed ledarförbud.
 
Nato och Tióne
 
Efter körning blir det återhämtningsdricka.
Tióne - Loddie - Tricky - Nato - Elora
 

Eftersom att våra hundar inte alls är körda mycket i höst, av förklarliga skäl, valde jag att köra små spann istället för ett stort. I spann två fick Attor följa med. Han måste åtminstone testa på, om det här med drag kan vara något för honom...
 
Blivande, förhoppningsvis, björnhunden Attor.
 
Han gjorde riktigt bra ifrån sig ändå, för att vara en helt annan ras, men jag tror nog inte att det här med att dra är riiiktigt hans grej faktiskt. På hemvägen ibland börjar han spåra... Hmm... Kanske inte helt lätt att låta bli.
 
 
Airk hade en gammal sele, som sitter dåligt. Men vi hade ingen sele som passade något sånär, förutom denna.
 
Och självklart fick dom också gott att dricka efteråt.
Tirith - Pya - Airk - Haldex och nedanför Attor.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: