Någon fyller...

... ÅR!!

Idag blir min rara gammelgubbe Silve, hela 12år gammal! Det betyder märgbenskalas till hela bunten! 14 stycken märgben inhandlades innan jag for hem från jobbet och serverades till alla vovvar omgående när jag kom hem. För de ska ju hinna äta dom innan natten är här! Självklart, när de har gnagt sina ben, börjar det låta illa därute. Trickster försöker sno Eloras ben och Elora blir tvärarg och gör allt för att han inte ska ta det. Mest låta illa då då, uppenbarligen. Födelsedagsbarnet själv får lyxa allena ute i rastgården!

Stort grattis till syskonen: Cémbra, Pinéa och Strobbe!




Bästaste Silve!



1 Micke skriven

Grattis Silve gubben!

3 Ylwa skriven

Stort grattis till allra finaste Silve. Det blev lite i efterskott eftersom mobilen verkade slarva bort kommentaren jag skrev på självaste dagen.

2 Mari skriven

Jättegrattis till Silve! Så nöjd han ser ut med benet.

4 ViskoMia skriven

Stort grattis i efterskott till Farbror Silver, önskar oss alla här i Bjälkatorp!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: