Airk

Det är dåligt med bilder i bloggen nu för tiden. Mestadels för att vår kamera bestämde sig för att börja bråka för flera månader sedan. Nu har Johan lånat en kamera, så jag testade den lite grann igår och fick ett par fina bilder. Det var länge sedan jag fick några bilder på ynglingarna, men jag lyckades få några på Airk.

Han har vuxit sig riktigt stor och man kan väl minst sagt beskriva honom som ett matmonster. Han är överlycklig, jämt och ständigt, och är väl ganska så 'på' skulle jag väl vilja säga. Så fort man är i närheten är han där med sin mun och försöker knipa vantarna på en, så det gäller att passa sig. Han hoppar också väldigt mycket. Jaa, en väldigt intensiv hund, helt enkelt. Har provat några gånger att dra och han verkar ha talang för det.



1 malin s skriven

och lik sin far!!

2 Mari skriven

Vilken snygging den lilla bushunden har blivit! Kul att se honom.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: