Duktig mamma



Loddie är en duktig mor och tar hand om sina små med kärlek och omtanke. De äter med god aptit allihop och har redan tjocka magar. De kommer att bli ena riktiga tjockisar med den mjölkbaren som de har :-)

En av hanarna är möjligtvis till salu till rätt hem. Det är bara att höra av sig via mailen: [email protected]


Vi ska själva behålla en och en skall till Inger och Agnes Christoffersson. De kommer för att hälsa på sen när valparna har öppnat ögonen. Innan dess händer det ju inte så mycket av intresse. De äter och sover bara.

Jag har gjort ett sånt galleri som jag alltid gör när jag har valpar. Det ligger på hemsidan www.shejrix.com
1 Mari skriven

Så fina valpbilder. Loddie ser lugn och harmonisk ut och det spiller ju över bra till de små killarna.

3 Maria P skriven

Så söta. Ska bli spännade att se dem.

2 ANNELI skriven

Åhhh! Grattis! Spännande läsning och jag är så glad att det gick bra till slut! Kul med oväntad färg och jag ser fram mot fler underbara bilder... :) KRAM!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: