På plats

Ja, då sitter jag här, på plats i Åsarna. Klockan är inte ens elva och det känns bra. Mycket bra, faktiskt. Under dagarna som varit har alla hundar ätit mycket bra, och däribland Pyan. Jag har tagit beslutet att köra med Pya under helgen, och hoppas att hon håller. Det är fördel då det kommer att vara kallt, det gillar Pya. Hundarna känns pigg och glad och trots att Tióne löper, tror jag att det kommer att funka i spannet. Jag hoppas det åtminstone, för nu är det för sent att byta. Går det inte framåt i spannet, får jag väl helt enkelt flytta upp Pya då, för jag vet att Niro springer bredvid löptikar.

Teamet blir:

Haldex - Tióne
Niro - Pya


Skidorna är räfflade och vallade :-) Jag hämtade dom på Intersport idag och jag hoppas de skall vara bra. Själv är jag ingen hejare på att valla, men nån gång ska jag lära mig ordentligt. Tyvärr är inte intresset så stort för att just valla, men ska jag bli bäst, så lär jag nog ta mig i kragen och försöka lära mig.

Rumskamraten är Malin och vi har tagit och kört uppför backen till stadion för att veta hur mycket man måste gasa uppför :-) Det var ingen Hamra-backe iaf, så det skall nog gå bra. Jag tar fart....

Okej... nu ska jag softa lite och ladda inför morgondagen. Jag hoppas ni håller tummarna för att jag kommer till start i tid. Men med Malin som handler, ska det nog gå bra. Vi har bestämt oss för att vara superhandlers till varandra. Mig passar det bra, eftersom jag är supersökare i vardagen =)

1 Iréne Ax skriven

Lycka Till , skall tänka på er idag & hålla tummarna så hårt det går!



Kram Iréne

3 Micke skriven

håller tummarna Lycka till :)

2 Fam. Erman skriven

Go shejrix! Lycka till!

4 Brenda skriven

Lycka till!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: