Allt har sitt slut...

... och så även det här året!

Jag sitter på jobbet och avnjuter lite parmaskinka och melon som vi bjuds på den sista arbetsdagen. Det är min sista rast för dagen. Sen brummar jag hem till min Johan för att säga hejdå till det här året och välkomna det nya. Året 2010 har för mig fört mycket positivt med sig. Framförallt att jag träffade Johan, som jag delar många härliga skratt tillsammans med. Jag fick även en ny ras i huset, schäfern Nova, som många gånger får mig att skratta genom sin härliga personlighet och så till slut kom ju lilla katten Arwen hem igen efter utflykten på flera månader.

Jag ser fram emot ett spännande 2011, som säkerligen kommer att föra med sig både det ena och det andra för oss som bor i Fjällandet.

Och med det vill jag önska er alla därute
               ETT GOTT NYTT och ett FANTASTISKT 2011!

1 Mari skriven

Ett riktigt Gott Nytt 2011 till er alla. Hoppas detta året kommer att bära med sig flera spännande händelser och upplevelser som ni får njuta av tillsammans.

Kram från oss och alla vovvarna!

2 kenneth skriven

Önskar dig och Johan ett riktigt fantastiskt år! Med nya utmaningar och nya framgångar!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: