Tråkdag

Fullproppad med värktabletter och det funkar ändå inte. Inatt vaknade jag och hade så ont att jag gick upp och tog piller, men jag tog också med mig en påse räkor från frysen och hade den nån halvtimme på kinden och det kändes lite bättre då. Sen var jag ju tvungen att lämna tillbaka räkorna innan de tinade. Mmm... shrimp is good for your chin!


Ja-aa... det händer inte så mycket här i Fjällandet just nu. Jag funderar på om jag ska ta och kika på en film. Men först ska jag ringa tandläkaren och boka tid för att ta bort stygnen om en vecka. Jag ska också höra om det är möjligt att jag kan få Citodon, för jag har för jävla ont...

*** yäej, jag får inte Citodon, men tydligen nåt som heter Tradolan, ska åka och hämta nu *** 
1 Sofia & Co skriven

Hmm, Tradolan går under namnet Tralala hos oss på jobbet efter att en gumma för många herrans år sedan tog sina tabletter lite för tätt, vilket resulterade att hon blev ganska tralalalalaaaa ;-)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: