Glöm det, matte!!

När jag kom hem från jobbet, låg Pya som vanligt med huvet i kojstruten och kikade ut, väldigt nöjd med livet såg det ut som. Jag gick in och gjorde maten till hundarna och när den var klar tog jag med den ut och matade alla hundarna. Sen hämtade jag korgen och satte den som vanligt vid sidan av kojan, tog av locket för att ta lite kort innan valparna skulle åka ner i korgen. Pärlan var den som kom först... men TJI FICK JAG!!!! Pya stod inte snällt och såg på, som hon brukar göra, utan statuerade genast att hon inte alls det ville komma in längre.


- Åh näe, ser Pya ut att tänka... Pärlan ska inte alls in i huset.


Tillbaks in i kojan till de andra. Sen var Pya nöjd.

Så inatt sover valparna ute och jag kommer att få sova ordentligt i morgon bitti. Pya har ju 'bara' väckt mig varenda morgon vid sex-tiden, för att gå ut... Har jag trott iaf... till slut visade det sig att hon bara  ville ha sällskap...


Nästan alla valpar har fått ögon och se så söt Milli är med små korn till ögon :-)
1 Ylwa skriven

Lite tråkigt för det är sååååå mysigt att ha dem inne. Min lilla fetknopp öppnade ögonen först idag. Nu kör han hårdträning med "100 dm sprint" i lådan :). Vilken underhålling det är med valpar. Jag fastnar konstant i Ruffans koja eller i Berits låda.

Kramar Ylwa & Snöbusarna

2 matilda skriven

hihi, oh så söta!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: