Eniro 118118 :-)

Idag fick jag gå in till chefen. Vi hade ett trevligt samtal och när jag gick därirån var jag glad. Nu, äntligen, har jag fått fast anställning :-P        Fr om den 1a juni.
1 Queen of Kluk skriven

Grattis till fasta jobbet! Det var väl himla roligt! Och nej,,,jag har inte glömt bilderna!

//Malin, Queen of Kluk

3 Anneli skriven

Stort, stort GRATTIS! Det är du väl värd.

Mkt bra initiativ med kissarna... ;)

KRAM o trevlig helg.

5 malin skriven

GRATTIS till jobbet!!! :)

7 Marlene skriven

GRATTIS!!!

9 Martina skriven

Grattis!!!!!

11 Sandra och Adam skriven

GRATTIS! Och lycka till med valpningen. Kramar från oss i skåne.

2 Jennie & Exxa skriven

Grattis!!!!!!! Kram!

4 Mamma Maj skriven

Ett stort GRATTIS till det fasta jobbet. Kramizar.

6 Jennie & Exxa skriven

Tack!! Visst är hon duktig??!! Kram till favvouppfödaren!

8 Viskos huße och matte skriven

Wihooo! Grattis! hur ska det firas?

10 Ylwa skriven

Grattis! Vad skönt med fast jobb. Extra bra presterat i denna tuffa lågkonjunktur.

Cémbra har blivit mormor och Silve "gammelmorbror".

Bilder på de små finns i bloggen.

12 Eva skriven

Stort grattis till fast jobb, speciellt i dessa tider :-)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: