Pya-look-a-like

Jahaja.... det visade sig med tiden, att Uno bara blev mörkare och mörkare och mer och mer lik sin mamma. Nu ser jag knappt skillnad på dom ;-)


Ser ni skillnad på dom??

Jodå, klart ni gör =) Han är himla fin Uno och det ska bli jättespännande att se honom bli stor. I förra kullen var det Visko som blev lik mamma. Idag är hon fortfarande lik Pya, men hon är lite smäckrare i benstommen än Pyan. Det är mycket roligt att det är just David och Mia, som har Visko(och Tiwas) som skall bli Unos nya familj. De kommer upp första helgen i augusti och stannar några dar eller så, innan de far hem till Blekinge igen. Så jag vet att jag alltid kommer att få följa Uno på ett mycket bra sätt, vilket känns som en otrolig favör. Det är ju inte alla uppfödare som får följa sina valpar så bra som man kanske skulle vilja. Så nu får Mia och David inte bara en Pya-liten... utan TVÅ! :-)


Minas Ithil och Uno.

1 Anonym skriven

Jo Pya är ju lite större, ha ha!

Hoppas du mår bra, här rullar det på.

Snart måste man väl börja jobba igen, skulle nog kunna vara hemma ett tag till.

Hoppas min lilla favohund mår bra och sköter sig.

Kram kram

2 Martina skriven

Konstigt, jag skrev mitt namn men det kom inte med.

Det är Martina.

Kram igen

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: