*host host*

Jaha.... nu var det bara tre kvar. Silve började hosta igår, så det är Niro, Tióne och Pya kvar nu då. Det är väl lika bra de börjar hosta med en gång då, så är det gjort. Nedrans hosta!!!

Sitter på jobbet och är trött i ögonen. Har rast såklart, men längtar hem ganska mycket idag. Ser fram emot torsdag, då jag har en ledig dag. Annars är det jobb hela veckan.

Planering inför vilka utställningar vi ska åka på har också börjat. Vaggeryd är given, då jag lyckligtvis verkar vara ledig just den helgen. Bara jag inte sett fel i kalendern... Har hört att Exxa ska komma och har även hört nåt rykte om att Visko också kommer. Mari och Joakim som har Matic och Atto räknar jag in utan att fråga :-) Och skulle då Johan dyka upp med Syncro, så blev det automatiskt en valpträff, vilket hade varit superkul *no pressure*

Jag ska nog gå och knipa mig en till banan, så jag får lite mer energi....

1 Syncro skriven

Jag kommer!!!!!!!!!!

3 Annei skriven

NÄR är det i Vaggeryd?! Vore kul att komma och titta och träffas. Hoppas vovvarna kryar på sig snart. Kram

2 Jennie & Exxa skriven

Vad kul att alla kommer! Nästa år blir det tradition ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: