Ajöken 2009!

Sista dagen på året. Sista dagen på jobbet för 2009.

Hemma väntar Daniel och hundarna på att jag ska komma hem. Det blir en lång dag idag, då vi ska både äta gott och packa inför resan som startar i morgon. Veckan har varit intensiv då jag jobbat mycket och idag är inget undantag. Jag jobbar till klockan nio ikväll och sen far jag hemåt för att fira in 2010 tillsammans med Daniel.

Hundarna har stått sen i söndags, då jag inte haft tiden till att träna i tisdags, så nu får de stå i hela 5 dagar innan det är dags att selas in framför släden igen.

Mitt tävlingsspann är:
Led: Haldex och Tióne
Wheel: Loddie och Niro

Pya kommer att gå med i Daniels spann, då hans Rulle haft lite tassproblem. Det är bara 3 startande i C-klassen, lite tråkigt. Det blir till att se om man kan spöa några i A-klassen, tidsmässigt. Något slags mål måste man ju ha.

NU startar tävlingssäsongen! Jag hoppas det blir en god en, för alla!!!


----- GOTT NYTT ÅR -----

1 Mari skriven

Hej där uppe! Gott Nytt År på er båda. Vi håller tummarna för er under helgen. Kämpa på i spåret!

2 Fam. Erman skriven

Gott nytt år, och lycka till med tävlingen. Vi håller också tummarna för er bägge två. Gosa på hundarna från oss!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: