Vilken helg!

Daniel och jag


Inte bara konkurrenter, men även goda vänner!
Jag tog med mig Daniel och hans kompis David, till kräftskivekalaset hos Moonrun's kennel igår. JÖSSES vilket party det var. Det var länge sen jag hade så kul! Man tackar för inbjudan och tycker synd om alla som missade festen! Vi som vågade fick upptäcka hur duktig Daniel är på att dansa och jag är mycket imponerad och fattar knappt att jag vågade 'prova på' en svängom, men det visade sig att det funkade rätt så bra, trots att jag är väääldigt ringrostig vad det gäller bugg. Nu har jag beställt danslektioner av Daniel, så jag ska slippa skämmas nästa gång vi dansar ;-) Fast ska man vara riktigt ärlig så lär jag aldrig matcha honom, han som har tävlingsdansat och allt. Jag får nöja mig med att klå honom ute på spåret *L* Jag är glad att jag träffat dig Daniel. Du är en mycket trevlig kille och ett väldigt god vän! Kram på dej!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: