Vilken valborg

Jaha... här sitter man och firar valborg tillsammans med kollegan, som för övrigt slutar vid tolv, medan jag jobbar till halv tre. Jag kommer vara ganska DÖD när jag väl ska sätta mig i bilen, för att åka hemåt de 5 milen. Men det är helt okej... jag ska ringa kollegan och kolla om hon är vaken, så kan jag få höra alla smaskiga detaljer från när hon var ute ikväll.

Men just nu så sitter vi här, tillsammans och tycker det är hyggligt drygt med fulla kunder som ringer in...  Tidigare ikväll tog vi oss ned till SUBWAY för att köpa oss en gottig macka så här på Valborg. För min del blev det en Subway Melt med allt på förutom oliver(yuk)! På väg tillbaka till jobbet, med mackorna i tryggt förvar i våra påsar, såg vi en polis som kollade id-leg på några ungdomar medan den andra polisen hällde ut ölen för dom...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: