Back again

Tillbaka på jobbet - YÄEJ!

Fast det känns sådär om jag ska vara ärlig. Ögonen gör fortfarande ont och jag har en stor klump i halsen. Men jag sitter här ändå och gör mitt jobb. Har varit till optikern idag och ska få ett nytt glas till mina nya glasögon. De nya blev ju inte helt perfekta, vilket är jättejobbigt. Högeröga som alltid haft starkare styrka har nu svagare, vilket gör mitt vänstra dominerande, vilket min hjärna INTE ALLS vill vara med på. Det känns skumt. Så det blir bra att få det fixat.
1 Viskos och Milous husse och matte skriven

Tack för gratulationerna och hoppas att du tillfrisknar helt inom kort. Jo, det stämmer att LillPy har gått upp en del i vikt. Hon väger strax över 17 kg nu, och äter mycket bra (fortfarande av samma foder, peppar, peppar). Det har nog hjälpt att kunna busa mycket med Milou i trädgården.



.dmvm

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: