Klipp till mej


Sista stoppet i Jönköping stad, var naturligtvis hos min absoluta favvo-frisör,
Sofie på salong Eurostop.

Sanningen att säga, så klippte jag mig sist hos henne innan jag flyttade norröver och efter det snaggade jag lite grann själv, innan det blev så långt att jag gick till en frisör för några månader sedan. Jag är inte en sån som blir besviken ofta, men den gången blev jag det. Med förmaningen att; Klipp så lite som möjligt, men det ska vara kort på den här sidan, blev jag i princip snaggad och jag kände mig inte alls bekväm med hur hon klippte mitt hår.

När jag så väl satt hos Sofie frågade hon mig; Men vad har hon gjort med det hår? Och konstaterade att det var alldeles ojämnt(själv klippte jag bara på min korta sida och rörde inget annat). Sist Sofie klippte mig var mitt hår t om längre än det jag kom med nu, så ni kan ju bara ana hur mycket frisören i Östersund tog av. Direkt efter att Sofie var klar, kunde jag riktigt känna hur glad jag blev, över att få en snygg frisyr igen, som inte är hackig.

TACK SOFIE!
för att du är så jäkla duktig och verkligen lyssnar på dina kunder!
Jag önskar du flyttade till Östersund ;-)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: