Officiellt utkastad

Äntligen! Nu har jag officiellt, efter 3 månaders husarrest med hund, äntligen kastat ut henne. Tióne får vara ute om dagarna nu och så tar jag in henne om natten, så jag får hålla lite koll, så det inte blir någon svullnad eller så. Nu, äntligen, kan jag kanske röra mig lite fritt, utan att ha den lilla skruttan att passa hela tiden. Odräglig har hon blivit under tiden hon har bott inne. Bortskämd. Och skriker så fort man går ut en liten stund. Ja-a, jag kan inte påstå att Tióne är någon verklig innehund, för hon har för mycket energi för det. Så jag hoppas det passar henne bra att flytta ut igen. Hon får bo med Tiwas för de gillar varandra. Och om nån vecka får hon bo ute på heltid. Sååå skönt! :-)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: