På skallen sne

Näee - nu FY FARAO vad jag är sne på min skalle vid det här laget. Det här är ju helt otroligt! Jag vet inte ens vilken dag i räkningen det är nu, men huvudvärken GER SIG INTE! Den kommer och går(just nu känns det bara som att den stilla står) *suck* Och jag sitter framför den här dumma burken för att ordna till lite grejer så jag kan söka jobb. Inte konstigt att jag har huvudvärk kanske. Det är så tröttsamt och ibland känns det nästintill omöjligt att få sig ett jobb. Man söker och får bara neh tack till svar. Så nu ska jag testa en annan variant och fick tips av en kompis, så nästa vecka när mina foton kommit ska jag ge mig ut och 'hunta' jobb. Håll tummarna era för fasikensför jösses vad jag är trött på att gå hemma.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: