Morgonstrålar

Glöm inte omröstningen om du inte redan gjort ditt klick!

Annars är det God Morgon igen. Solens strålar når nästan in i sovrummet och det dröjer ett tag till innan de når hundgårdarna. Idag ska vi köra en sväng, jag och hundarna. Vi skulle ha kört igår, men vi tittade på Oceans thirteen och sen blev det så sent att vi gick ut och matade dom med resten av älgköttet. Okej, det var så mycket kött att det blev massor med ben kvar som vi fick frysa in. Nu har hundarna ätit älgkött flera dar i rad och vissa av dom är små tjockisar. Ehm... kanske inte det bästa att ge dom när man ska träna? Men de måste ju få ha lite gott de också. Jag börjar verkligen se fram emot fäboddraget nu. Det enda som kommer att vara lite pirrigt är att jag kanske inte hinner testa släden innan. Blir som att köra en helt ny bil. Men vi får väl se. Innan det blir fäboddraget får jag hålla koll på resultaten för mina vänner som ska köra VM. DET är ju spännande om inte något. Jag hade hoppats på att vara med där själv, men vad gör man när olyckan slår till och tar en massa pengar för en? Ja, sista delen av 2007 hade jag sannerligen ingen tur. Jag hoppas 2008 ska bli mycket, mycket bättre.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: