1a snö-anmälan

Ja, nu har jag precis anmält mig och hundarna till första tävlingen som går här uppe i Lillholmsjö. Det blir ett 4-spann, då både Tiwas och Quaddie verkar lite "off" just för tillfället. Sen är det väl också lite tävlingsnerver och allt inför starten för min egen del. Jag har ingen handler, så jag kan inte anta att det kommer finnas någon som kan hjälpa mig, vilket betyder att jag måste se till så att jag klarar av allt själv. Och efter vad jag har hört, är det en bit att ta hundarna, från bilen och till startplatsen. Näe, jag har bestämt mig för att starta lugnt och på ett sätt som känns bra. För känns det bra för mig, då känns det bra för hundarna också.
1 Gammal och Klok - för det mesta skriven

Helt Rätt!



Lycka till

med första säsongen med de egenuppfödda!



I trafiken ska man ta det lugnt, men i tävlingsspåret ska man köra forttttt!



Ha det gött!



/Potatisgratängen väntar...

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: