Rasklubben för SH 2007

Eftersom vår dator har kraschat får det bli bloggning på grannens jobbdator i Taberg :-)

Utställningen i Bjursås har gått av stapeln och Karin och jag åkte upp tillsammans. Våra resultat var vi helnöjda med.

Vitims Björn Buse; 1Kv 2 JKk med CK
Caraganas Eniro; 1Kv 1UKk CK
Fenrisulven Chicco; 1Kv 4 ÖKk CK

Alla tre blev dock oplacerade i bästa han- repektive tik-klass, även om Niro var jättenära....

image52

Domaren var jätteduktig med Tiwas som var väldigt blyg. Han hade en enda fråga han ställde till oss och det var om hon var en arbetande hund.

image51

I konkurrensen kom Anna Kuru på första placeringen med sin egenuppfödda tik, Duni. Före mig och Tiwas stod Iréne Ax med sin egenuppfödda Dite. GRATTIS till er båda!

image53

Niro i sin kvalitetsbedömning. Han skötte sig mycket väl och jag är jättenöjd.

image54

I konkurrensen bakom oss står Angelica Lindvall  med egenuppfödd hund. GRATTIS Angelica!

image55

Karin med Busen i full fart i kvalitetsbedömningen.
Busen gjorde strålande resultat och hans pappa som finns hos Tarja Pyykö blev placerad  som fyra i bästa hanhundsklassen.

image56

Busen

image57

Här är Busen med i Vitims uppfödargrupp. Är de inte lika, syskonen, så säg??


Summa summarum: En supertrevlig helg med mycket trevligt folk. Det är verkligen ett nöje att umgås med er och känna att allt bara klaffar :-) TACK ALLA för en trevlig rasklubbsutställning och jag hoppas vi träffas nästa år igen!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: