Västmanland calling

Jaha.. så satt man då här i Västmanland hemma hos morsan... framför datorn.... 
.....och surfar, surfar, surfar allt vad man är värd(för att ta igen den tid med bredband man förlorat).

Det visar sig snabbt att den abstinens jag tidigare haft med bredband lätt kommer tillbaka. Här finns all information jag någonsin vill hitta(nästan) och jag hittar den med ett klick... och det går fort!
Ja, jag gillar bredband :-) Till hösten är det sagt att vi ska kunna få det hem till oss också. *längtar*

Nu hägrar utställning på lördag, men jag glömde ju stamtavlan, så Håkan skulle skicka den får vi se om den hinner upp till i morgon. Det var ju igår kväll som jag upptäckte att jag hade glömt den, såklart.
Men vaddå... kanske det var ett tecken på att jag faktiskt inte ska ställa Prisma. Hon är ju en liten fegis och kanske ska hon bara vara med för tränings skulle då då.... nåja, vi får se....

Nu har jag skrivkramp ;-) Tjingeling!
Må gott!

1 Ylva skriven

Det är inte som så att när du väl får tillgång till bredband så blir du helt nollad och kommer inte på nåt att göra?

Ungefär som att man sitter i bilen och kommer på ungefär 100 skivor man skulle vilja köpa, men när man sen är inne på cdon.com så kommer man inte på en enda...

2 Jag själv skriven

Hehe... möjligt att det blir så...

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: