Varken el-allergiker eller snickare

*suck*

Skräcken var tillbaka för ett slag idag igen... elen försvann... POFF! så var den bara borta..
Tack och lov kom den tillbaka några timmar senare. För jag är inte allergisk mot el, så jag gillar faktiskt den. Man har blivit så bortskämd med el att utan den blir man som handlingsförlamad och nästan halvt fryser ihjäl fastän det går att elda i öppna spisen. Så hittills har vi som längst varit utan från sön f.m till ons e.m och det är f-n ingen dans på rosor måste jag säga.

Idag har jag hyvlat medarna på släden. Håkan råkade köra sönder den igår, så jag som planerat att köra med hundarna fick vackert släppa den idén. Så jag hyvlade medarna istället och lagade den trasiga biten.
Jag är ingen snickare direkt, men jag hoppas att det ska vara funkionabelt för det är ju huvudsaken.

Hoppas inte snön försvinner bara...
1 Fredde skriven

Jo hoppas den där jävla snön försvinner snart. Ställer bara till problem !!

Hehe tack för bullen förra veckan förresten Fia =) Den var go och piggade upp sista natten.

2 unnarydarn. skriven

Kör så elen lyser är mitt motto,ja inte om strömmen gått för då är värmeljus att föredra :-)

personligen hoppas ja på blidväder snart så man slipper frysa häcken av sig men kommer det mera snö kanske ja dyker ut snart på ett provåk på nyslipade medar och känner efter ifall det är coolt åka sånt....

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: