Hem Ljuva ChokladHem

Äntligen hemma efter 6 dars farande hit och dit.
Nu sitter jag hos grannen Bosse på hans jobb, bredband och ska söka jobb. :-)

Diva och Babsan är grannarnas hundar och de ligger här inne vid mina fötter och håller mig lite sällskap. Bosse satte en påse med jordnötter bredvid mig *stön* Hur sjuttsingen ska jag kunna låta bli dom? Jag som kämpar för att bli lite mer nyttig. Lite mer frukt och grönt- Fia

Jag  är en chocoholic. En förrädare vad gäller choklad. Jag kunde nästan sälja min mamma för att få gratis choklad  resten av mitt liv. Vit choklad är nästan bäst. Eller mintchoklad. 

Jag är omöjlig.
  Jag klarar mig inte utan choklad.

Så nu ska jag alltså sluta med chokladen... igen... Så många gånger förr som jag försökt.  *suck* Det gäller att försöka ersätta chokladen med frukt och försöka hålla i... så pass länge att begäret försvinner. Om jag klarar det ska jag belöna mig.. med choklad :-) Nä, men med nåt annat kanske. Har du nåt förslag till vad jag kan få för pris?
1 Ylva skriven

Äsch, varför ska du sluta? Du är väl inte tjock? Om du äter choklad i den takt du gör nu utan att gå upp i vikt så måste det ju betyda att systemet är i balans...
Keep on rocking in the free world!

3 Jag själv skriven

Mmm... massage låter gott...

Just det! PAJA INTE FÖR MEJ! :-)
- I löööv choklad.....

2 Ylva igen skriven

Men nu får jag lite ågren för att jag kanske sabbar för dig.
Kör med godisdag en gång i veckan så brukar begäret försvinna, det brukar inte heller vara omöjligt att stå ut om man vet att man får käka på lördagen. Kräver lite planering förstås men helt klart genomförbart...
Belöning kan ju vara en ny hund kanske? ;-) Skoja bara. Massage? Tid hos dyr frisör?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: