Skitnöjd - rent ut sagt

image190
Hej! Här är vi ute på vår 'Fäboddragstävling'!
Rosentorps Fäboddrag blev det visst. Måste upplevas!

image192
Här är jag och gänget. Vi körde 15km och de gjorde ett riktigt bra jobb. Imponerad speciellt är jag av gammelgubben Silve som jobbade på bra och hängde med i gott tempo banan runt.

image191
Fantastiskt att gå i mål och senare vid grillning i Rosentorpet, få sig ett diplom!!


Tidiga morgnar och sena kvällar tar ut sin rätt och jag har ej ork för större redovisning. Den kommer när jag kommit hem igen, men håll till godo med kortrapporterna så länge!

KRAM!!
1 Yammi skriven

Hej!

Grattis till diplomet! =) Verkar som om du och din flock haft en underbar rundtur. Blir lite avis nästan att man inte har tid till liknande upplevelser.

Tack för dina ord sist.
Jag tog rådet och åkte iväg =))
Hade väldigt kul!

Hoppas vi ses i Vaggeryd om jag lyckas ta mig dit!

Kram, Yammi

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: