Nytt telefonnummer

Igår pluggade jag och Johan in hans stereo i det lilla gröna huset. Det fanns inte så många ställen att ställa på den, förutom i köket, så nu finns det i alla fall en musikspelare här, underbart. Det finns ingen radio på den dock, och eftersom jag lyssnar mycket på radio på min telefon pluggade Johan snällt nog in sin telefon till spelaren och vi kunde lyssna på radion hela dagen. Sent på kvällen tyckte Johan att jag bara skulle prova att ringa hans telefon, vilket jag gjorde. Han svarade och sa: Säg nåt! Och nåt jag sa och man kunde höra min röst genom högtalarna... Nåja, ibland är livets små saker underhållande. Då sa Johan att mitt nummer inte syntes, vilket det brukar göra. Det stod ett nytt nummer där... Oj då! Telia bytte nummer såå snabbt alltså, och jag som kollade mailen igår och hade ingen bekräftelse eller nåt. Så sorry till er, om det är nu någon som försökt ringa mig under gårdagen.

Här är mitt nya nummer

072-SHEJRIX

1 Annika skriven

Men så smart!

Nu kan jag ju ditt nummer efter första slagningen.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: