Vi sniffar

Jag hann inte blogga igår. På kvällen blev det lite glasstårta för mig och några nya och gamla vänner från landslaget. Proppmätta som vi redan var lyckades vi ändå få i oss några bitar. Trevligt snack, men ack så trött man blir ändå. Strax efter 23 låg jag och min rumskamrat i sängen och det tog inte lång stund innan vi båda sov som små barn i våra sköna sängar.

Vid kvällsfikat igår hade vi anledning att fira våra medaljörer i skidor. Min rumskamrat Anna såg även till att de firade mig, genom att sjunga. Hihi... det var år och dar sen som det var en så stor grupp som sjung för mig och nog blev jag säkert lite röd i ansiktet allt. Men det var uppskattat, så tack så mycket för sången!

Nu är det dags att göra sig klar för att fara upp till start. Bra att vara ute i god tid, så man inte behöver stressa. Idag är det ju jaktstart för de som kör 4spann och det betyder att jag startar ut 44 sek efter ledaren och att jag också behöver komma ikapp, men även gå om och komma först in i mål för att vinna. Bakom mig har jag Teddy Kårwik, bara 15 sek, så jag hoppas kunna hålla ifrån. Önska mig och hundarna lycka till!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: