SOC Silver

Då var dagen avklarad. Jag och hundarna knep oss ett SOC Silver och jag är jättenöjd. Grattis till Antti Mäkiaho från Finland, som tog hem guldet. Han körde väldigt snabbt idag och jag såg inte skymten av honom. Hamnade hela 2.34 efter, på två dagars resultat. Men det är ändå okej, igår hade jag trassel och idag var det lite för varmt för Pyan som snappade snö.


Här i Hamar hade de dragit om banorna, så det var inte samma banor som när jag var här runt nyår och tävlade. Det är väldigt fina banor, välpreparerade och kul att köra på. Här kan ni läsa lite om dagen


Jag och hundarna i starten.
Tióne & Haldex var för snabba för Anna Björklunds kamera :-)

1 Annika, väääl omkörd mentor skriven

WOW!

Vad duktig du är!!!

GRATTIS!!



Och så bra du passar i Landslagsdressen!! :-))

Suveränt att det fanns en blågul släde på lager.



Fortsatt LYCKA TILL på SM!

KRAM på dig, och på dina duktiga hundar förstås.

3 Mamma Maj skriven

Grattis till silvermedaljen lilla stumpan. Det gjorde du bra. Jag är jättestolt över dig. Kram

5 Mari skriven

Stort grattis till silvermedaljen. Vilken födelsedagshelg det blev! Niro ser underbart taggad ut på bilden. Bådar gott inför nästa helg också.

2 Kenneth skriven

Grattis Fia!

Jag är grymt imponerad!!

4 Fam. Erman skriven

Go Shejrix! Den passar definitivt bättre i gulblått än rött! Och så lyckliga Niro och (Pya?) ser ut. :) Det är det som är grejen med att köra hund!

6 Eva skriven

STORT GRATTIS!!

Kör så de ryker idag oxå =)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: