En underbar födelsedag

Jahaja, så var det då dags igen att fylla år. Och det gör jag. Jag satte klockan på 06:15 och gick väl upp ungefär runt min födelsetid för 34 år sedan, dvs 06:18... eller kanske var det 06:19 t om? Mamma, hjälp mig nu :-)

Jag har haft en underbar dag och hundarna har gått bra i spåret. Hade ett litet trassel, men ligger 2a som det ser ut nu. Jag fyller på den här bloggen om ett par timmar, nu är det middag, och jag är hungrig ;-P (förresten, man kunde få en kod så man får gratis internet.. wihooo)


Jag firar födelsedag med svenska flaggan på topp. Foto: Ylwa Malmberg

1 Sandra kennel Huskylyan skriven

Grattis på födelsedagen samt ett stort lycka till resten av dagarna. Vi håller tummarna!

3 Kenneth skriven

Först en dag för tidigt... och nu 5 min i tolv...GRATTIS!!!Ha roligt på tävlingen!!!!!

2 Mamma Maj skriven

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN lilla stumpan. Kör så det ryker. Visa att du kan. Å det kan du. GRATTIS

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: