Kära vovvar

Tänk att 3 år redan har gått. Tiden fullkomligt flyger iväg. Det känns otroligt när jag tänker efter hur bra det gått för mig och hundarna sen vi flyttade upp till Jämtland. Livet leker och alla på Shejrix är nöjda och glada :-)


Tióne ger syrran Loddie en födelsedagspuss


Min vackra Tióne. Det är inte ofta öronen står rakt fram så här...


Tuggisbenen. Loddie tycker det går lite för sakta, tror jag bestämt...


Midjan börjar sakteliga minska på henne, så jag misstänker starkt att hon har små valpisar i magen. Man ser det tydligare från ovansidan än från sidan dock...
1 Fam. Erman skriven

Så fina de är allihopa. Framförallt tjock-Loddie. :) Bilden på vår Tióne är väldigt fin också. När kommer du ner och lämnar henne? :)

2 Fia skriven

fnork



Här lämnas ingen Tióne inte... Det rycks i henne från alla håll å kanter ¤%# ARGH #¤%&



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: