Valpdrömmar

Shejrix Quadra Drive II bara liten valpis, men redan hela tre år fyllda. Och kanske ska hon bli mamma i juli. Det betyder ju även att Pya skulle bli mormor :-)



Jag har planer på att bygga en valpgård, som även skall användas till Silve och Nova. Den skall stå lite mer mot skogen, så att det blir lite skugga. Jag vill inte komma hem en dag när jag har valpar och hitta dom avslagna under solens hetta. Det var för otäckt, tycker jag. Så nu hoppas jag att Loddie har valpar i magen. Och kanske kommer dom se ut som hon själv, när hon var liten valpis. Söt som socker!!

1 Mari skriven

Det blir fint med egen skuggig valpgård för de små småttingarna. Loddie kommer att bli så nöjd!

2 Helena skriven

Vilken liten sötnos!! Hoppas det ligger små kopior i magen nu!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: