Typiskt jag

Jaha...

Då sitter man här på jobbet och har precis insett att jag är lite för tidigt ute...
....  typ, 2½ timme för tidig :-(

Jag hade visst bytt pass med en kollega och glömt av att ändra i min kalender, så då får jag sitta här och glo ända fram till halv tio. Kan man säga mer än att: Det suger!! Det är ju inte direkt som att det finns massor att göra, för jobba, ja, det får jag inte, även om jag är tidig.

Jag får helt enkelt höra med en coach när dom kommer in, om det går att tidigarelägga mitt pass. Det finns ju inte att jag åker hem igen 45min för att sitta hemma en stund och sen åka tillbaka. Det skulle bli sammanlagt 20mil och det är ju inte något man bara gör sådär, för att det är skoj. Det innebär 11timmar på jobbet idag, om jag inte får byta pass :-S Är man klantig, eller är man bara klantig??

1 Mari skriven

Kul att klockan jättetidigt upptäcka att man kunde sovit en stund till.....!!! Men du fick en stund till eftertanke - kanske inte så illa i alla fall...

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: