Världens bästa jobbdag

Jag sov ca 3½ timme i natt och jag kan inte påstå att jag var glad i att jobba. Johan skjutsade mig in till jobbet t om för att jag var så trött. Men så här kan en fredag förgyllas:

Jag jobbar på som vanligt och fick för ca en kvart sen in en kund som skulle till bilprovningen. Som vanligt frågade jag om han skulle boka tid och när han skulle det undrade jag om jag kunde hjälpa honom med det. Gärna, blev svaret och jag loggade in på bilprovningens hemsida. Det här var i Stockholmsområdet och det är inte det allra lättaste att få napp där, det finns många bilprovningar och det är inte hur lätt som helst, och går inte hur fort som helst, när man skall klicka sig fram och tillbaka mellan alla olika orter för att se om det finns tid.

Nu hade han fått körförbud på bilen och var tvungen att ha något genast, men jag fann inga tider idag på de ställena vi sökte. Han sa han skulle kolla själv då, men jag tittade lite till efter att vi lagt på och huxflux så fann jag en tid idag i Vällingby. Jag gjorde något som vi inte ska göra... Jag tog min mobil och ringde upp honom och han blev jätteglad förstås och när jag skulle ta en av tiderna hade de, såklart, alla blivit bokade. *suck*

Han tyckte ändå jag förtjänade dagens ros. Jag tyckte det var konstigt att de var borta allihop, så jag provade bara att boka en gång till och FICK den tiden han ville ha. Så jag drog genast iväg ett sms till honom med tiden.

På min mobil  nån minut senare dyker det upp ett sms:
Kram på dig kära medmänniska!!!


En helg kan inte börja bättre :-)
1 Mari skriven

Vilken fin service och också respons! Hoppas dagen fortsatt i samma anda.

3 Anneli skriven

Skönt med männsikor som visar sin uppskattning! Le mot världen och den ler mot dig... :)

2 Eva m töserna skriven

Du är en god människa =)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: