SM i barmark

I helgen gick SM i barmark av stapeln i Ånnaboda utanför Örebro. Jag hade flera vänner som deltog i olika klasser, men stoltast är jag över Shejrix X-Drive som tog sig igenom banan på egen tass med sin förare Mikael Lann. Tyvärr hade alla konkurrenter dragit tillbaka sina anmälningar så de blev ensamma kvar i klassen, men det är strongt gjort av Exxa att som ensam liten huskytös klara av den jobbiga banan. Jättemånga grattis!!



Och SEN vill jag gratulera Daniel, som gjorde en fantastisk insats i tvåspannsklassen(9 i klassen) och drog till med att ro hem guldet. Han körde sina tjejer, Vitara o Laphrohaig(uttalas Lafroj) och var snabbast dag 1 och även allra snabbast dag 2. STORA GRATTIS-kramar!!!


Daniels medalj (jag tvingade honom att mms:a en bild åt mig)



Även grattis till Silves uppfödare Ylwa, som knep silvret
                                 och grattis till Natos uppfödare, Iréne till 6e platsen.

Läs resultatlistan här
1 Fam. Erman skriven

Woot-woot! Go Daniel, go daniel!

3 Mari skriven

Stort Grattis till både Daniel och Exxa med husse och matte! Kanonbra kämpat. Kan tänka att det var lite tungt på de blöta och lertunga vägarna!

5 Daniel skriven

Jo malin, klart det är viktigt men man är ju lite blygsam. :)

2 Fam. Erman skriven

Woot-woot! Go Exxa, go Exxa!

4 malin sundin skriven

men Daniel!! du VET ju hur viktigt det är med rapportering till bloggen med MMS!!! :-D



Grattis till både Daniel & Micke

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: