Jag

Här är jag. Kan ni se skillnaden??



Jag ska vara riktigt ärlig.. jag har såå jä-la ont. Det är så här tandvärk måste kännas kan jag tänka mig, det värker konstant och jag kan knappt få upp munnen. Äta annat än soppa går inte och jag har knaprat nästan en hel karton med Panodil Zapp sen igår. Och som Mari sa till mig... man längtar bara till nästa gång man får ta de där jäkla tabletterna. Jag kan inte prata några längre stunder heller utan att få rejält ont, så idag var jobbet uteslutet för min del. Vi får se hur det är i morgon, men som det känns nu tror jag inte på att jag kan prata en hel dag. Jag är väldigt svullen fortfarande... Inte den roligaste känslan det här. Om en vecka ska jag in och ta bort stygnen som de satte dit. Jag är iaf glad att jag bara behövde ta två tänder, för fy faaen för att ha så här ont i hela munnen.

1 Fam. Erman skriven

Usch. Vi lider med dig. Ska vi skicka upp resten av de morfinbaserade smärtstillande David fick när han hade ryggskott?

3 Fam. Erman skriven

Vi också! Mata hundarna iaf. Piller knaprar vi inte. Idag iaf.

2 Fia skriven

Haha... tyvärr hinner de nog inte komma förrän det värsta är över. Men fasikens att de hade suttit fint vill jag lova. Nu ska jag knapra piller, å sen ut och mata vovvarna.

4 Anneli skriven

Lider med dig! Jag "valde" att ta dom en i taget... försök se possitivt på det hela - efter det här kommer dom ALDRIG mer besvära dig.. det är värt det..! Ha koll så det inte blir infekterat för då blir det än värre, åk in och få operationssåren spolade i så fall.

KRAMAR

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: