Korg-och-dalbana



Jag tycker inte det var så länge sen jag var i Norge hos Snørokk kennel och parade Pya, men tänk vad tiden rinner iväg och nu är de små underbara valparna redan här, och två dagar gamla. Det var egentligen inte meningen att de skulle komma förrän tidigast fredag, men de bestämde sig för att komma lite för tidigt, så igår och idag åkte de tvättkorg in och ut. Igår när de skulle in syntes det klart att Pya räknade valparna när jag satte ner dom, en och en.

Idag åkte jag hem tidigare från jobbet med ont i magen :-(  Pyan och valparna fick komma in och katterna åkte ut. Nu ligger jag i soffan och tänkte jag skulle försöka vila lite, se om det känns bättre om en stund.  Nu ligger alla i valplådan och valparna gör lustiga, förnöjda ljud när de diar på mamma Pya. De är verkligen jättefina, allihopa.
1 Anneli skriven

Hoppas du mår bättre och att det snart kommer goa bilder på alla nya familjemedlemmar! Vet hur snyggt du presenterade alla i förra kullen så jag har höga förväntningar... ;)

3 Annika... skriven

...som håller med Anneli



;-)





Ska försöka få upp lite nya bilder på Sirius' valpar som nu hunnit bli hela 9 veckor.



Tänk att era också kom ut den 18e!

Lustigt!



KRAM till er alla och mest till Pya

5 Stili skriven

men guuuuu! Helt fantastiskt toksöta! man vill bara ta upp de o gosa med dem. oooooooooo, synd att de blir stora så fort =(

2 Eva skriven

Bara så himla fina!!

STORT Stort grattis!!

Eva

4 Viskos och Milous huße och matte skriven

Krya på dig, och till valparna säger vi bara: Kawaii, desu ne.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: