to Norway - and back again



Jag tog med mig Daniel som resesällskap - TACK Daniel för trevliga 200 mil i bilen :-)
I wouldn't have made it without you...



Helt jättehäftigt att komma till grannlandet och finna våren. Snön droppade från taken, solen sken och vårkänslorna började infinna sig hos oss tvåbenta som gick barhänta, utan mössa och i fleecetröja i det vackra vädret. Även vovvarna kände av våren tror jag och Pya och Mithril fann varandra genast och nu väntar vi med spänning på att få några tecken på att Pya har valpar i magen.

Vi har avverkat några mil i fredags och några idag, jag och Daniel, och jag kan tänka mig att han är lika slut som jag och Pyan är. Pya gick direkt in i soffan och la sig, efter att ha ätit upp en burk med kött när vi kom hem. Hemma löper katten och hon skriker och jamar, men jag vägrar släppa ut henne. Kattungar kan jag klara mig utan, tack. Nu väntar sängen för min del och det är lika så bra att jag intar den, innan jag somnar sittandes i soffan. Hemsidan är uppdaterad, så välkommen in där www.shejrix.com



Stort tack Kari och Ulf, för erat supertrevliga bemötande. Vi kände oss mycket välkomna hos er och uppskattade verkligen allt gott vi fick proppa i oss :-) Hoppas vi ses snart igen!!


1 Viskos huße och matte skriven

Sicket par, va! Nu håller vi tummarna för en fin flock valpar i sommar!

3 Mor skriven

Inget är som väntans tider. Får du som du vill????? 8st var det visst.

5 malin skriven

takk för den norske sjokoladen!!



nu ska jag INTE vara hungrig på Amundsen!!! 1000 gram choklad!!!

7 Anneli skriven

Vilket par, så söta! Håller tummarna...

Aldrig funderat på att kastrera kissarna eller skaffa P-piller till dom...?

2 Jennie & Exxa skriven

Oh så fin Mithril är... Lik Exxa mao ;)

4 Kari skriven

Takk for trivleig selskap - likte spesielt å bli vekket opp på søndagsmorgenen med et knakk på døren og:" god morron,- dags for parning :)"

6 Kari skriven

Håper det smaker!! Lykke til

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: