(e)NiroJobZon(e)

Jaha. Så var det lördag igen. Jag sitter på jobbet, precis som förra lördagen. Det är ganska soft idag, ibland ringer det mycket, ibland lite mindre, men ändå inte så intensivt. Skönt!

Hemma väntar vovvarna. I morgon ska vi se om vi kan köra en liten sväng. Det beror väl på lite hur jag mår. Idag ska man nämligen raja runt lite i stan.... Det har varit lite knasig arbetsvecka, så jag har inte haft tid för hundarna så mycket, men de är glada ändå. Speciellt Loddie har varit glad när jag stoppat in henne hos syskonen på kvällen och trott att hon skulle stanna kvar, men på morgonen har hon varit ute i rastgården. Hon förstör.... Hon är en krubbitare, och det kommer hon nog alltid att vara. Hon äter allt i trä som går att äta på. Ful ovana. Men vaddå... så länge hon inte rymmer, så får väl det kvitta. Huvudsaken är ju att hon trivs och mår bra.

Annars känns det som att hundarna mår rätt så bra nu, men man vet ju inte förrän man provkört dom igen, och ser om det är någon som kracklar efteråt. Jag har ännu inte anmält oss till Fäboddraget ännu, men sista dagen är ju i morgon. Hundarna måste kännas bra, annars vill jag inte anmäla oss. Så vi får se....
1 Martina skriven

Du får skicka en räkning på allt hon har tuggat sönder!=)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: