Den som gapar efter mycket...

... får oftast mer!

Jag är väl inte den enda här uppe som tycker att det inte behöver snöa något mer här nu. Snö finns så det räcker... och blir över! Jag skottar och skottar, men så fort jag lyckats skotta ganska mycket i hundgården, tar det bara nån dag, så snöar det 2 dec igen :-(   Det känns lönlöst. Och det gör ont i handlederna och till och med vristerna, av all jäkla träning som blir när det gäller att skyffla snön *phu* Lite respit, tack!



Annars ser det ljusare ut för hostan. Förmodligen var det inte kennelhosta, eller en mildare variant iallafall. Det är dock en kvar som hostar och det är Silve. Fredagen och gårdagen spenderade jag rätt mycket  tid med hundarna, det är Silve som är den som kracklar. Pya, Niro och Tióne har jag inte märkt något alls på, vilket är skönt. Känns de bra i början på nästa vecka ska jag försöka köra igång dom lite smått, för att se hur det känns.
1 Marlene skriven

Lyxproblem med snön ;)

3 Anneli skriven

Står en liten snöslunga högt på önskelistan kanske?!

2 Anonym skriven

Var glad att ni har snö! Här har det äntligen torkat upp efter en jäkla massa slask, får hoppas att våren kommer istället...

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: